Zarządzanie projektami

projekt w zespole

Zarządzanie projektami

Zarządzanie komunikacją w projekcie

Zarządzanie komunikacją w projekcie

Obejmuje ona procesy, które służą zapewnieniu że termin i właściwe tworzenie, gromadzenie, przechowywanie, rozpowszechnianie oraz usuwanie informacji. Ma to na celu tworzenie więzi między ludźmi, połączenia ideałów oraz informacji potrzebnych żeby osiągnąć sukces. Ważnym elementem jest zwrócenie uwagi na nadawca – odbiorca w modelu. Jak również na techniki prezentacji, rodzaj mediów, pętle sprzężenia zwrotnego, metody zapisu, metody organizowania spotkań oraz bariery komunikacji.

Planowanie komunikacji

Określa potrzeby informacyjne uczestników. Zazwyczaj jest on realizowany w pierwszych fazach projektu.

Dystrybucja informacji

Dotyczy ona udostępniania poszczególnych informacji, wtedy gdy są potrzebne uczestnikom.

Sprawozdania

Służą on temu aby zbierać informacje na temat stopnia wykonania zadań. Ma to na celu informowanie uczestników o toku prowadzenia zasobów projektu.

Administracja

Nazywana jest tez jako administracyjnym zamknięciem. Dotyczy ona projektu albo fazy w kulminacyjnym momencie albo gdy trzeba go odłożyć bo nie jest możliwy jej dalszy ciąg. Wymaga to weryfikacji oraz udokumentowaniu wyników dla określenia jej oceny.


Tagi: , , , , , , ,

RSS


Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzezkanał RSS 2.0.

Komentarze


Możliwość odpowiadania jest w tej chwili wyłączona, ale możesz dodać trackback ze swojej strony.


154 odpowiedzi do “Zarządzanie komunikacją w projekcie”

  1. Trevor mówi:

    julius@belaboring.coughing” rel=”nofollow”>.…

    tnx!…

  2. george mówi:

    americas@archaic.ot” rel=”nofollow”>.…

    ñïñ!…

  3. Francis mówi:

    released@imperialist.orville” rel=”nofollow”>.…

    hello!!…

  4. Maurice mówi:

    imperfectly@mlss.saran” rel=”nofollow”>.…

    ñïàñèáî….